NaNoWriMo – Dag 8

Så idag har jag och min vän ordnat ett write-in! Dom få människor som anmält sig dök inte upp, men det var okej. Jag och mina två vänner hade mycket kul tillsammans. Fick inte så mycket skrivet, men det var skoj ändå!

När jag kom hem gjorde jag massa wordsprints och idag har jag lyckats skriva 2700 ord! Min totala wordcount är 15 393 *yay*

Imorgon ska jag ut några timmar på förmiddagen, men annars planerar jag att skriva jätte mycket! Jag har satt ett mål att skriva 6500 ord imorgon, vi får se om jag uppnår det eller inte. Det kan ju vara så att jag imorgon bara mår skit och vill krypa ihop under täcket och gråta, vem vet!

MEN JAG SKA FÖRSÖKA NÅ 6500! Om inte får jag nöja mig med 1666, vilket är mitt absoluta minimum 🙂

Nu ska jag slagga, god natt kära vänner

 

NaNo14 dag 8

Lämna en kommentar